خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1247 | ۱۳:۳۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: امسال ورود مسافران خارجی از مرز باجگیران براساس آمارها دو برابر شده است.بازارچه مرزی

علیرضا قامتی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین اولویت در سفر برای مسافران بحث امنیت و سلامت مسافران است سعی شد بالاترین حد این خواسته در برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات شهرستان قوچان دیده شود که الحمدلله مسافران و بازرسان نیز رضایت کامل را از این موضوع داشته‌اند.

فرماندار قوچان با اشاره به تردد بیش از دو میلیون نفر از این شهرستان تصریح کرد: با وجود تردد بیش از دو میلیون نفری مسافران از زمان اجرای طرح در محورهای این شهرستان کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای را شاهد هستیم که خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشته که نشان از عملکرد خوب دستگاه‌های خدمت رسان دارد.

قامتی با بیان اینکه تردد مسافران خارجی در سال 94 از مرز باجگیران 2 برابر شده است، افزود: در سال 94 بیش از 5 هزار مسافر خارجی از مرز باجگیران وارد ایران شده‌اند که نسبت به سال 93 افزایش 2 برابری داشته است.   

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بازرسی‎ها در این شهرستان افزایش 4 برابری را داشته است، افزود: در سال 93 در حدود 800 مورد بازدید انجام شد و در حدود 60 مورد تخلف کشف شده بود این در حالی است که امسال 3500 مورد بازرسی انجام شده که در مجموع 60 مورد تخلف ثبت و با متخلفان برخورد لازم انجام شد.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان تاکید کرد: همچنین در سال جاری در بحث امنیت کاهش 16 درصدی جرایم و سرقت را در سطح  شهرستان شاهد هستیم.

قامتی با تاکید بر کاهش چشمگیر شکایات مردمی بیان داشت: بیشترین حجم شکایات مردمی مربوط به بخش سی تی اسکن به دلیل خرابی دستگاه بود و در سایر زمینه‌ها مردم شکایتی از دستگاه اجرایی شهرستان نداشته‌اند.

فرماندار قوچان در پایان با اشاره به افزایش اسکان مسافران در این شهرستان تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده و افزایش 40 درصدی کیفیت واحدهای اقامتی اسکان مسافران نورزوی در قوچان امسال دو برابر شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1247

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۷ فروردين ۹۴ / ۱۳:۳۱

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی