خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1249 | ۰۱:۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: برنامه‌های امسال در فرمانداری این شهرستان با اولویت مباحث فرهنگی و صنعتی و نگاه به اقتصاد و اشتغال آغاز شده است.

خبرگزاری فارس: اولویت برنامه‌های فرمانداری قوچان مباحث فرهنگی و صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان به استناد سند توسعه از سال گذشته آغاز که در بهمن 93 به بهره‌برداری رسید و تا تیرماه 94 بخش باقی‌مانده آنها نیز افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه دغدغه اشتغال در قوچان وجود داشته و تا ماه‌های آینده یک شهرستان کارگاهی خواهیم داشت، گفت: برنامه‌های امسال در فرمانداری این شهرستان با اولویت مباحث فرهنگی و صنعتی و نگاه به اقتصاد و اشتغال آغاز شده است.

رئیس شورای اداری قوچان با یادآوری این مطلب که نوروز امسال در تصادفات جاده‌ای که در مسیر قوچان رخ داد هیچ تصادف منجر به فوتی گزارش نشده است، تصریح کرد: علاوه بر پایگاه‌های موجود نیروی انتظامی، سه پاسگاه پلیس سیار نیز در طول این ایام ایجاد و گشت‌های پلیس راه نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

وی یادآور شد: 36 فقره تصادف شهری و برون شهری ایام نوروز در قوچان کمتر از 60 مصدوم را به خود اختصاص داد که 50 درصد آنها به صورت سرپایی در محل مداوا و مابقی به بیمارستان اعزام شدند.

قامتی با تأکید بر این مطلب که افزایش تردد از پایانه مرزی باجگیران نشان از علاقه‌مندی برای تردد میان کشورها بوده، بیان کرد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مرز باجگیران تصویر زیبایی را در مبادی ورودی به کشور ایران در پیش چشمان گردشگران و مسافران خارجی ایجاد کرده است.

وی با بیان این موضوع که واگذاری دبیری ستاد خدمات سفر این شهرستان به شهرداری و شورای شهر موجب افزایش زیباسازی شهری شد، عنوان کرد: توجه‌دادن دهیاران در 17 پارچه آبادی و روستای در مسیر جاده‌ای قوچان سبب شد تا فضای مناسبی برای مترددین و زائرین در زمینه بهداشتی و ایمنی به وجود بیاید.

فرماندار قوچان تأکید کرد: سال گذشته 5 هزار و 450 نفر در این شهرستان اسکان و اقامت داشتند که امسال با افزایش 15.7 درصدی این میزان به 6 هزار و 303 نفر رسید.

وی با اشاره به دو برابر شدن مأموریت‌های بازرسی در حوزه‌های مختلف نسبت به سال گذشته در این شهرستان گفت: سال قبل از 810 مورد بازرسی 68 تخلف کشف شد که این رقم در سال جاری از 3 هزار و 358 مورد بازرسی به 60 مورد تخلف رسیده است که این نشان از کاهش تخلفات در طول ایام نوروزی دارد.



انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1249

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۸ فروردين ۹۴ / ۰۱:۱۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی