خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1251 | ۱۴:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

امام جمعه قوچان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی و توحیدی است، گفت: شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از عنایات الهی به ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که افتخارات بی‌شماری را برای ملت و انقلاب به ارمغان آورد.

خبرگزاری فارس: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی و توحیدی است

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در سالن اجتماعات تیپ 277 شهید تولائی قوچان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی و توحیدی است،‌اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی به مؤمنان خود بشارت داده که با اتکا به قدرت لایزال الهی قوی‌ترین مردم دنیا می‌شوند.

وی با بیان اینکه ملتی که متکی به خدا بوده نظام و ارتش آن مکتبی، توحیدی و جزء قوی‌ترین قدرت‌های جهان می‌شود، گفت: امروز قدرتمندان جهانی با سلاح‌ها و ارتش پیشرفته خود مردم دنیا را می‌ترسانند در صورتی که در تفکر الهی ما این ملاک‌ها غیرقابل قبول است و پیروزی واقعی را تنها در گرو ایمان به خدا می‌دانیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با تأکید بر این مطلب که افرادی که با ابزارهای مادی، عِده و عُده ادعای برتری جهان را دارند تفکر نادرستی را در ذهن می‌پرورانند، تصریح کرد: ارتش در روزهای نخست پیروزی انقلاب مورد هجمه دشمنان داخلی قرار گرفت به طوری که گروهک‌های فاسد شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند.

وی تأکید کرد: ارتش نشان داد که لیاقت و شایستگی ماندگاری را دارد و امروز نظامیان و ارتشیان در همه رده‌ها شعار اصلی خود را بر اعتقاد به پروردگار و کلمه «لا اله الا الله» پیاده‌سازی کردند.

طباطبایی با یادآوری این موضوع که ارتش و نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی وابسته نبوده و تنها به قدرت خدا وابستگی دارد، بیان کرد: این ارتش توحیدی بوده زیرا متکی به ایمان، اعتقاد و عنایات پروردگار است و در هشت سال جنگ تحمیلی با استمداد از خداوند در برابر همه قدرت‌های شیطانی پیروز شدیم.

وی با اشاره به این مطلب که تمام قدرت‌‌های شیطانی محکوم به شکست بوده و کسی نباید در شکست آمریکا و باطل شک کند، یادآور شد: وجود شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از عنایات الهی به ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که افتخارات بی‌شماری را برای ملت، انقلاب و همه نیروهای نظامی و انتظامی به ارمغان آورد.

امام جمعه قوچان با تأکید بر این موضوع که خداوند وعده برتری حق بر باطل داده پس چرا از آمریکا و تهدید اسرائیل و بیگانه ترس به دل راه بدهیم، گفت: یک از بزرگترین افتخارات نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان این است که فرماندهی کل قوا را نائب امام زمان (عج) بر عهده دارند که سبب سربلندی و پیروزی است.

وی دفاع را حق مسلم هر ملتی دانست و افزود: ملت ایران با کسی سر جنگ ندارد و حمله کسانی که امروز با حملات بی‌رحمانه خود به یمن امنیت منطقه را برهم زده‌اند محکوم می‌کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم مدال افتخار بر سینه 45 نفر از بازنشستگان تیپ 277 شهید منظم تولایی قوچان نصب شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1251

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۹ فروردين ۹۴ / ۱۴:۱۵

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی