خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1253 | ۱۵:۵۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیر آموزش و پرورش قوچان از اعتکاف علمی 139 دانش‌آموز دختر و پسر پایه‌های سوم و چهارم متوسطه این شهرستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعتکاف علمی 139 دانش‌آموز قوچانی در تعطیلات نوروز
>خبرگزاری فارس<

علی خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم متوسطه دو سال پیاپی در این شهرستان طی دو مرحله در تعطیلات نوروزی و اواخر خرداد قبل از کنکور سراسری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه در تعطیلات نوروزی اعتکاف علمی را انجام داده‌اند، گفت: 139 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع سوم و چهارم متوسطه با فراهم شدن امکانات مناسب در یک فضای آرام و به دور از شلوغی خانواده‌ها خود را برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری آماده می‌کنند.

خانی با اشاره به این موضوع که در نوروز امسال 6 هزار و 303 نفر در قوچان اسکان یافته‌اند، بیان کرد: 2 هزار و 157 اسکان مربوط به آموزش و پرورش، 120 نفر دانشگاه آزاد، 183 نفر میراث فرهنگی و مابقی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اختصاص داشت.

وی با تأکید بر این مطلب که با توجه به کاهش مسافرت‌ها در سطح شهرستان با رشد میزان اسکان نسبت به سال گذشته روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: کیفیت رفاه بسیار افزایش پیدا کرده و یک‌هزار و 429 فرهنگی از سراسر کشور در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان مستقر و از امکانات رفاهی بهره‌مند شدند.

مدیر آموزش و پرورش قوچان با بیان این مطلب که 20 مدرسه به همراه مرکز رفاهی فرهنگیان قوچان آماده خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) در ایام نوروزی شده بودند، تأکید کرد: به جز 10 سوئیت مرکز رفاهی فرهنگیان که به صورت کامل تجهیز شده‌اند مابقی کلاس‌های درس برای اسکان فرهنگیان و خانواده‌های آنها دارای درجه «ب» بودند که تجهیزاتی مانند پتو، تلویزیون، یخچال و ... را شامل می‌شد.


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1253

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۰ فروردين ۹۴ / ۱۵:۵۲

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی