خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1266 | ۱۰:۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

شهردار قوچان گفت: اعتبار اولیه 2 میلیارد تومانی برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در قوچان با تعبیه موزه قرآنی، آمفی تئاتر، نگارخانه، نمایشگاه دائمی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری فارس: تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی برای احداث مجتمع فرهنگی هنری در قوچان

محمد صالحی‌فرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری قوچان برای سال جدید راه‌اندازی کتابخانه در داخل اتوبوس‌های درون‌شهری بوده تا مردم از طریق وسایل حمل و نقل عمومی از اقدامات شهری اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برای آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در میان شهروندان نیز 21 اتوبوس واحد درون‌شهری این شهرستان به مانیتور 32 اینچ مجهز می‌شوند.

شهردار قوچان با تأکید بر مدیریت پسماند در این شهرستان، گفت: برای داشتن توجیه اقتصادی احداث کارخانه کمپوست، باید 150 تُن زباله وجود داشته باشد که جمع‌آوری زباله در این شهرستان به همراه شهرهای همجوار به 200 تُن می‌رسد و بخش خصوصی برآورد هزینه اولیه برای احداث کارخانه کمپوست در قوچان را انجام داده است.

وی با اشاره به مشارکت مسئولان، رایزنی‌ها و قول‌های مساعد مدیران کشوری در زمینه‌های مختلف برای این شهرستان، بیان کرد: نخستین شعبه بانک شهر در قوچان ایجاد می‌شود و در زمینه ماشین‌آلات عمرانی و اتوبوسرانی نیز کمک‌هایی صورت می‌گیرد.

صالحی‌فرد با یادآوری اینکه با مساعدت‌های رئیس سازمان مالیاتی کشور و مدیرکل استانی از سرجمع‌های مالیاتی اعتبار مناسبی برای بخش‌های عمرانی شهر قوچان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: اعتبار 450 میلیون تومانی برای پارک حاشیه‌ای امام رضا (ع) هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه مجهزترین ماشین آتش‌نشانی دارای سِت هیدرولیک برای سازمان آتش‌نشانی قوچان خریداری شده است، تأکید کرد: طرح‌های مطالعاتی برای این شهر نزدیک به 6 ماه زمان برده است و در حال حاضر با تأمین اعتبار و جذب سرمایه‌گذار به دنبال اجرایی کردن آنها هستیم.

شهردار قوچان حوزه عمرانی و اتوبوسرانی را اولویت برنامه شهرداری برای امسال برشمرد و یادآور شد: اعتبار اولیه 2 میلیارد تومانی برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در قوچان با تعبیه موزه قرآنی، آمفی تئاتر، نگارخانه، نمایشگاه دائمی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1266

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۲ فروردين ۹۴ / ۱۰:۱۴

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی