خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1267 | ۱۶:۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

علیرضا قامتی در مورد اولویت برنامه‌های فرمانداری این شهرستان در سال 94 اظهار داشت: اشتغال همچنان مهمترین مشکل شهرستان است و حل این معضل از مهمترین اولویت‌های شهرستان قوچان است.

فرماندار قوچان با بیان اینکه وضعیت صنعت قوچان رضایت بخش نیست تصریح کرد: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به سمت ایجاد کارگاه‌های کوچک اقتصادی در شهرستان هستیم و بزودی شاهد حرکت شهرستان به سمت ایجاد فعالیت‌های کارگاهی خواهیم بود.

وی در مورد عدم برگزاری همایش منطقه‌ای توسعه و حمایت از سرمایه گذاری تاکید کرد: برگزاری این همایش‌ها در نگاه کلی خوب است اما مشکل صنعت قوچان با برگزاری همایش حل نخواهد شد بلکه باید ابتدا مشکل صنایع قدیمی را حل کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان با بیان اینکه اولویت کلی برنامه‌های این شهرستان فرهنگ و صنعت خواهد بود بیان داشت: بازگشایی مجدد مرز باجگیران و انجام پروژه مجتمع فرهنگی این شهرستان با اعتبار 2 میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های سال 94 فرمانداری خواهد بود.

وی در مورد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قوچان نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه مراحل شهرستانی و استانی این مورد انجام شده و امیدوارم هر چه سریعتر با جواب مسئولان مربوطه شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1267

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۲ فروردين ۹۴ / ۱۶:۱۱

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی