خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1269 | ۲۰:۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

نائب رئیس شورای شهر قوچان گفت: بودجه شهرداری قوچان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

علی شکفته در مورد برنامه‌های آتی شورای این شهرستان گفت: با همکاری انجمن علمی گروه تاریخ دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور محققان و همکاری خانه تاریخ کشور نشست تخصصی تاریخ نگاری قوچان در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

شکفته با اشاره به اینکه برگزاری این گونه همایش‌ها سبب جمع آوری دقیق تر و علمی تر تاریخ کهن قوچان می‌شود افزود: این همایش قرار است در روز 30 فرودین ماه امسال در مشهد برگزار شود.

وی درباره رفع مشکلات رفت و آمد ساکنان مسکن مهر شهرستان نیز افزود: با هماهنگی‌های انجام شده برای رفع مشکل رفت و آمد ساکنان مسکن مهر خط واحد برای این قسمت از شهر نیز مصوب و کارهای اجرایی آن آغاز شده است.

نائب رئیس شورای شهر قوچان با بیان افزایش 15 درصدی بودجه شهرداری این شهرستان نیز تصریح کرد: بودجه شهرداری در سال جاری 25.5 میلیارد تعیین شده که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: در راستای توجه بیشتر به نخبگان جوان قوچانی شورای شهر با برگزاری جشن نخبگان جوان قوچانی موافقت کرد که در آن از نخبگان و جوانان برتر شهرستان تقدیر شود.

عضو شورای شهر قوچان بیان داشت: پروژه پارک شهرک، پارک سیمرغ، اجرای تقاطع میدان کشتی و مجتمع فرهنگی از دیگر اقدامات شورای شهر و شهرداری در سال جاری خواهد بود.

شکفته در پایان در مورد راه اندازی مجدد شهربازی پارک جنگلی شهرستان افزود: اجرای این طرح نیازمند ورود بخش خصوصی است و در صورت اعلام آمادگی بخش خصوصی شورا آماده همکاری در این زمینه و راه اندازی مجدد شهربازی پارک جنگلی جهت استفاده شهروندان قوچانی خواهد بود

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1269

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ فروردين ۹۴ / ۲۰:۱۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی