خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1279 | ۱۲:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار شهرستان استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی در قوچان را خط قرمز دانست و گفت: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی در برخورد کاندیداها، انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان مهم بوده و قانون باید توسط همه رعایت شود.

خبرگزاری فارس: اجازه استفاده از امکانات دولتی را برای تبلیغات انتخاباتی در قوچان نمی‌دهیم
علیرضا قامتی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: اگر آب شرب قوچان به مرحله جیره‌بندی برسد عدم کفایت مدیریت شهرستان بوده و باید با برنامه‌ریزی درست طوری عمل کنیم که هیچ دغدغه‌ای در این زمینه برای شهروندان وجود نداشته و کیفیت آب نیز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر با نگاهی پیشگیرانه اقدامات مناسبی در قوچان صورت گرفته، گفت: برای پیشگیری از این موضوع دادستان شهرستان طرحی ارائه داده که پس از تصویب توسط همه اعضای شورای تأمین طی دو مرحله اقداماتی در سطح شهرستان انجام شد که پس از آن افرادی بزهکار به دنبال ایجاد ناامنی در سطح شهرستان بودند.

رئیس شورای تأمین قوچان با یادآوری این موضوع که مخلان امنیت در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: هم‌اکنون مراحل قضایی این افراد در حال پیگیری بوده و به شدت با آنان برخورد می‌شود و طرح پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر شرایط ناامنی را برای قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر فراهم کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که تقویم انتخابات از 28 خرداد با استعفای مدیران آغاز می‌شود، بیان کرد: آنچه که در انتخابات اسفند 94 حائز اهمیت بوده رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی در برخورد کاندیداها، انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان بوده و قانون باید توسط همه دولتی‌ها و دستگاه‌های نظامی و انتظامی رعایت شود.

قامتی تأکید کرد: قانون‌گذار به صورت مشروح نحوه ورود و فرآیند انتخابات را تشریح کرده و تمام عواملی که در چارچوب دولت و دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند را در استفاده از منابع دولتی برای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی و حضور مستقیم نیروهای مسلح در عرصه انتخابات را منع کرده است.

وی استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی را خط قرمزی دانست و یادآور شد: سیستم عمل‌کننده در انتخابات مثل هیئت‌های اجرایی، نظارت و ... در این شهرستان دارای تجربه خوبی بوده و قوچان یکی از شهرهای پر مشارکت در سر صندوق‌های رأی در سطح استان و کشور محسوب می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان با تأکید بر این موضوع که باید به منظور صیانت از آراء مردم بستر مناسبی فراهم شود، اعلام کرد: همه افراد مجری باید قانون و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و برای بهتر رقم‌زدن انتخابات در این شهرستان از افراد اعتدال‌گرا در محیط اجرایی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1279

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۴ / ۱۲:۴۷

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی