خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1292 | ۱۰:۴۲ - ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: سال گذشته از محل پیگیری‌های نماینده و مدیران اجرایی شهرستان قوچان حدود 80 میلیارد تومان پروژه جذب و هم‌اکنون در حال انجام است.

علیرضا قامتی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان از تصویب 9 میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای این شهرستان در سال 94 خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 64 درصد کُل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 در سطح استان اختصاص پیدا کرد و هیچ پروژه‌ای در سطح شهرستان به خاطر اختصاص نیافتن اعتبارات متوقف نشده است.

وی با اشاره به این موضوع که 10 درصد کُل اعتبارات امسال در سطح کشور و به تبع در استان کاهش پیدا کرده است، گفت: اعتبارات شهرستان امسال از محل تملک دارایی‌ها 9 میلیارد و 150 میلیون تومان بوده که با توجه به بروز سرمای زودهنگام در قوچان بهتر است هرچه زودتر این اعتبارات اختصاص پیدا کند.

فرماندار قوچان با یادآوری اینکه در سال گذشته از محل پیگیری‌های نماینده و مدیران اجرایی شهرستان قریب به 80 میلیارد تومان پروژه جذب و هم‌اکنون در حال فعالیت است، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به اینکه تیرماه پایان سال مالی محسوب می‌شود هرچه زودتر اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل برخی پروژه‌های سال 93 را جذب کنند.

وی یادآور شد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 94 در خراسان رضوی 320 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته با کاهش 10 درصدی روبرو و اعتباراتی همچون ماده 180 استانی و کمک‌های فنی-اعتباری نیز بین شهرستان‌ها توزیع نشده است.

رئیس شورای اداری قوچان شاخص اعتبارات استان در بخش کشاورزی را نسبت به سایر دستگاه‌ها پایین برشمرده و بیان کرد: همه مسئولان شهرستان باید با همکاری مناسب و ارائه دقیق و به موقع اطلاعات برای حوزه برنامه‌ریزی و عمرانی بتوانند قوچان را برای معرفی درست به جایگاه واقعی خود برسانیم.

قامتی با اشاره به دو سوم سهم گاز از دو درصد اعتبارات استانی که به مناطق محروم اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: این شهرستان تنها دارای سه دهستان دولت‌خانه، سودلانه و شیرین‌دره بوده که جزو مناطق محروم محسوب می‌شود اما سهم اعتبار شهرستان در این حوزه به صورت کامل در نظر گرفته شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1292

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی